ailuro.blogg.se

Hej hej! Sara-Stina heter jag som är en receptariestudent i Karlstad. I april tar jag mitt pick och pack och åker till Perugia som ligger mitt i Italien för att skriva mitt examensarbete som sista delen av min utbildning.

Apr. 12, 2013

Publicerad 2013-04-12 12:31:00 i



Den här bilden är inte från idag men vädret är ungefär samma, det vill säga att regnet hotar att komma vilken sekund som helst!

Idag är det mycket väntetid på labbet. Min PCR som jag gjorde igår med tillhörande gelelektrofores hade gått bra så min handledare var mycket nöjd! Förstod dock inte riktigt vad resultatet påvisade eftersom allt fortfarande är rörigt men han var glad och det är ju bra haha!



Nu håller vi på att tvätta membran men tiden går lååångsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela