ailuro.blogg.se

Hej hej! Sara-Stina heter jag som är en receptariestudent i Karlstad. I april tar jag mitt pick och pack och åker till Perugia som ligger mitt i Italien för att skriva mitt examensarbete som sista delen av min utbildning.

Looonely

Publicerad 2013-04-02 12:00:00 i Allmänt,

Hade blivit förvarnad att duscharna inte skulle vara fräscha vilket visade sig vara sant. Är nästan lite orolig att jag ska få någon aerosolburen bakterie eller dylikt med tanke på utseendet på kranarna och lukten. Hua..

Nu sitter jag i alla fall på mitt rum och väntar på att tiden ska gå eftersom jag måste gå till student office och mensa (som inte öppnar förrän kl 15..) för att bli registrerad. Innan dess får jag nämligen ingen internetåtkomst eller kort till matsalen. Har dessutom äntligen fått mejl om att imorgon eftermiddag ska jag åka till sjukhuset och träffa mina handledare för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela