ailuro.blogg.se

Hej hej! Sara-Stina heter jag som är en receptariestudent i Karlstad. I april tar jag mitt pick och pack och åker till Perugia som ligger mitt i Italien för att skriva mitt examensarbete som sista delen av min utbildning.

Tvättdags!

Publicerad 2013-04-13 09:11:00 i Allmänt,

Är i akut behov av rena strumpor till imorgon och eftersom jag börjar bli lite trött på att handtvätta så jag har gjort ett slag i saken och bokat tvättid.

Den enda lediga tiden som fanns kvar (när jag var i receptionen 8.30) var mellan 22 och 24 ikväll. Nåväl. Jag hade väl ändå inget annat för mig idag än att maratonskriva min synopsis som måste vara klar på måndag. I och för sig fanns det lediga tider för en annan tvättmaskin men den är trasig. Den går att tvätta i, men när man ska ta ur tvätten så fastnar luckan och man måste använda sig av en kniv för att bända upp den. Kändes inte som något jag ville testa idag.

Dags att sörpla cappuccino (eftersom kaffet här inte är särskilt gott) och sätta igång!

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2013-04-13 12:50:28

Inga problem! Du är sååå bra på att skriva! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela