ailuro.blogg.se

Hej hej! Sara-Stina heter jag som är en receptariestudent i Karlstad. I april tar jag mitt pick och pack och åker till Perugia som ligger mitt i Italien för att skriva mitt examensarbete som sista delen av min utbildning.

Apr. 03, 2013

Publicerad 2013-04-03 08:54:00 i

Det var ingen vidare ljudisolering här måste jag påpeka! På kvällarna (när tant sassa ska sova) är det fullt ös ute i korridorerna och nu på morgonen hör man allas morgonkissningar.
 
Just nu vill jag bara ligga kvar i min säng eftersom jag har sån träningsvärk i vaderna efter allt gående i trappor och uppförsbackar! Fast den träningen kompenseras med en massa pasta och choklad så ni behöver inte oroa er över att jag skulle råka bli vältränad.
 
Nu låter det som att grannen ovanpå håller på att raka benen. Bara så att ni vet!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-04-03 18:13:45

Tror bestämt Tant Sassa får bege sig till närmsta farmacia och inhandla öronproppar! :) Slog upp det i translate: tappi per le orecchie

Svar: Hahaha tack!! Dock har jag faktiskt med mig tappi per le orecchie men jag orkar aldrig gå upp och hämta dem på kvällen :D
Sara-Stina Fältsjö

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela