ailuro.blogg.se

Hej hej! Sara-Stina heter jag som är en receptariestudent i Karlstad. I april tar jag mitt pick och pack och åker till Perugia som ligger mitt i Italien för att skriva mitt examensarbete som sista delen av min utbildning.

Gääääsp

Publicerad 2013-04-13 23:44:00 i Allmänt,

Det här är min supergoda lunch jag åt idag! Pastasnäckor med någon sorts gräddsås med prosciutto och gröna ärtor. Om nom nom!
 
Ikväll sätter jag personligt rekord i att vara vaken dessutom. Håller på att tvätta (tror tvätten är klar om tio minuter) och knåpar på min synopsis som jag för stunden inte ser något slut på. Har precis fått ihop infon jag behöver, nu måste jag bara skriva allt med mina egna ord... Min roomie har frågat mig tusen gånger om jag inte ska följa med till centrum ikväll men jag är så trött så att så fort min tvätt är klar ger jag upp för dagen och satsar på att kliva upp tidigt imorgon och skriva färdigt! Då har jag kanske en halv dag ledig den här veckan, hm.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-04-14 14:24:48

Gud vad gott det ser ut!! Haha men när du sa snäckor, då trodde jag att du menade skaldjurssnäckor! Haha!

Svar: Hahaha jahaaa! Nej nej!!
Sara-Stina Fältsjö

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela