ailuro.blogg.se

Hej hej! Sara-Stina heter jag som är en receptariestudent i Karlstad. I april tar jag mitt pick och pack och åker till Perugia som ligger mitt i Italien för att skriva mitt examensarbete som sista delen av min utbildning.

Geggamoja

Publicerad 2013-04-16 20:38:00 i Allmänt,

Idag blev jag befodrad på labbet så pass att jag fick äran att för egen maskin mosa mjältar som min handledare hade tagit från några stackars möss! Det var första gången jag gjorde något sådant vill jag lova. Min handledare utnämnde mig också till hans favorit bland internationella Erasmusstudenter (vilket inte var någon större bedrift då jag är ensam Erasmusstudent i hans labbteam men det var ju ändå kul att höra haha). 
 
Här är det svenskt sommarväder-deluxe vilket är riktigt skönt! Hoppas verkligen att det håller i sig till nästa vecka då jag får finbesök från Sverige! Då kommer Hanna och jag göra Perugia osäkert!
Såhär ser våran korridor ut. Som man kanske kan tänka sig så är det inte så mycket plats över i rummen. Huvudsaken är att vi har en balkong känner jag haha. Fast ett kylskåp hade jag ju inte tackat nej till.. Just nu går det att lämna vatten och pålägg ute på balkongen men senare när det börjar bli sommar kan jag inte tänka mig att det funkar längre, drygt!
 
 

Kommentarer

Postat av: Niklas

Publicerad 2013-04-18 22:11:52

Ser ut som toalett dörrar :P

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-04-19 11:03:12

OJ vad tätt rummen ligger! Men det ser mysigt ut :) En vecka tills jag kommer! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela