ailuro.blogg.se

Hej hej! Sara-Stina heter jag som är en receptariestudent i Karlstad. I april tar jag mitt pick och pack och åker till Perugia som ligger mitt i Italien för att skriva mitt examensarbete som sista delen av min utbildning.

Lunch

Publicerad 2013-04-06 15:30:53 i Allmänt,

Här trodde jag att jag var ensam med att bära på en Kånken i Perugia, men icke sa nicke för när jag var på shoppingtur så stötte jag på en affär som faktiskt sålde dem! Jag snackade lite med killen i kassan som påstod att de var från Danmark men det kan ju inte stämma! Sa åt honom att de måste komma från Sverige haha.
Efter det tyckte jag att det var dags för lite lunch. Beställde in en Pizza Perugina och vad jag trodde var ett glas rödvin för 3 euro. Så var inte fallet för jag fick in en alldeles egen liten tillbringare med vin som dessutom var nedkylt men det var gott ändå!
Nu sitter jag ute på min balkong och svettas i solen och tänkte försöka få lite plugg gjort.

Kommentarer

Postat av: Niklas

Publicerad 2013-04-06 18:59:54

Nom Nom Nom PIZZA, ge mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela