ailuro.blogg.se

Hej hej! Sara-Stina heter jag som är en receptariestudent i Karlstad. I april tar jag mitt pick och pack och åker till Perugia som ligger mitt i Italien för att skriva mitt examensarbete som sista delen av min utbildning.

Solig söndag

Publicerad 2013-04-14 21:38:00 i Allmänt,

Idag har det varit galet skönt väder!! Säkert 25 grader i solen. Trots det går italienarna omkring i jackor och halsduk medan jag svettas i t-shirt och trekvartsbyxor! Jag var i centrum med en av tjejerna från labbet som också bor på Collegio di Agraria och promenade omkring. Det känns verkligen som sommar här, är inte det minsta avundsjuk på all snö som kommit i Sverige :) Har fått smörja in mig med solskyddskräm för annars bränner jag mig. Justja jag såg en ödla idag också, det måste vara ett riktigt vårtecken!
 
Äntligen är min synopsis klar, frågan är bara om jag har någon koll på vad syftet med mitt projekt är men min handledare har lovat att ha en genomgång med mig imorgon, kanske får lite mer klarhet i saken då. Blir rätt så svårt att skriva ett exjobb annars! 
Det är så galet mysiga gator överallt här i Perugia, vill ta kort på allt! 

Kommentarer

Postat av: Niklas

Publicerad 2013-04-18 22:10:32

Vad fin du är! :) Men den svart vita är finare höhö

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela