ailuro.blogg.se

Hej hej! Sara-Stina heter jag som är en receptariestudent i Karlstad. I april tar jag mitt pick och pack och åker till Perugia som ligger mitt i Italien för att skriva mitt examensarbete som sista delen av min utbildning.

Synopsis

Publicerad 2013-04-14 12:04:29 i Allmänt,

Jisses börjar kännas som att jag har tagit mig vatten över huvudet när jag fick för mig att skriva mitt examensarbetet i Italien. Det här med att skriva på engelska är inte min starkaste sida då min förmåga till ordbajsning blir otroligt begränsad! TUR att jag har min alldeles egna korrekturläsare till pojkvän!! Annars hade min synopsis och senare min uppsats varit på mellanstadienivå haha. Jag tillägnar honom en bild på en snygg brud jag såg häromdagen som tack:
 
 

Kommentarer

Postat av: Niklas

Publicerad 2013-04-14 18:00:36

Vilka stora bröst den där kvinnan har! :P

Svar: Större än mig till och med!! Haha
Sara-Stina Fältsjö

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela