ailuro.blogg.se

Hej hej! Sara-Stina heter jag som är en receptariestudent i Karlstad. I april tar jag mitt pick och pack och åker till Perugia som ligger mitt i Italien för att skriva mitt examensarbete som sista delen av min utbildning.

Fredag!

Publicerad 2013-05-03 08:11:00 i

Sitter på bussen mot labbet, skönt att det är fredag men mindre skönt att jag måste maratonskriva på min uppsats hela helgen då jag göttat mig i Rom de tidigare två helgerna.. Min labbkollega blev lite smått butter igår när han frågade mig igår om jag föredrog att jobba på labb eller på apotek och mitt svar var apotek haha. Börjar nästan räkna dagarna tills jag blir klar med labbandet för det här är verkligen inte min grej!

Hade en jätterolig vecka med Hanna, vi var på många äventyr i Rom och efter det Perugia! Nu är det bara en månad kvar här i Italien och jag saknar verkligen min egna säng och mina grabbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela