ailuro.blogg.se

Hej hej! Sara-Stina heter jag som är en receptariestudent i Karlstad. I april tar jag mitt pick och pack och åker till Perugia som ligger mitt i Italien för att skriva mitt examensarbete som sista delen av min utbildning.

Uppe med tuppen!

Publicerad 2013-05-15 06:51:39 i Allmänt,

Igår gick jag ner till receptionen fem minuter FÖRE tvättstugelistan skulle komma ut för dagen.. Men till följd av att det bara finns en fungerande tvättmaskin så var det kö redan då och alla tider jag ville ha på kvällen blev såklart tagna. Därför fick jag vackert kliva upp tio i 6 idag för att sätta igång med tvättandet, tjoho!

Men solen skiner och förhoppningsvis så kommer min handledare låta mig skriva lite på min uppsats, istället för att göra allt pysslande på labbet. Förstår inte riktigt hur de tänker att jag ska kombinera 10 timmars labb med skrivandet av en C-uppsats. Börjar bli riktigt trött på det här haha, hej hemlängtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela